Η Ελένη Τριμη θα ενισχύσει την ομάδα βόλεϊ του συλλόγου μας για την αγωνιστική χρονιά 2026-2027 από τη θέση του λίμπερο. Η 20χρονη φοιτήτρια του ΠΑΔΑ προερχόμενη από τον Απολλώνιο έρχεται να δώσει ποιότητα και σταθερότητα στην ομάδα μας σε υποδοχή και άμυνα ενώ έχει ήδη κερδίσει άπαντες στην ομάδα με τον χαρακτήρα, την προσωπικότητα και το ήθος της. Ελένη σου ευχόμαστε υγεία και μια παραγωγική χρονιά γεμάτη επιτυχίες με τα χρώματα της ομάδας μας!
